ثبت درخواست انصراف از دوره ثبت نامی

ثبت درخواست انصراف از دوره ثبت نامی و عودت شهریه

« پرداختهای انصراف ثبت شده از ۱۶ اسفند اواخر فروردین انجام میگردد »
  • متقاضیان محترم میتوانند با تکمیل فرم زیر نسبت به ثبت درخواست انصراف از دوره ثبت نامی خود و عودت شهریه اقدام نمایند.
    طبق قوانین و مقررات درج شده در موقع ثبت نام، در صورت انصراف از شرکت در هر دوره , کلاس , وبینار , همایش و یا آزمون (نسبت به تاریخ ثبت درخواست انصراف) تا حداکثر دو روز قبل از آغاز آن ۲۰٪ از مبلغ پرداختی کسر و مابقی مبلغ به متقاضی عودت خواهد داده شد٬ در غیر این صورت پس از تشکیل رویداد حتی در صورت عدم حضور متقاضی هیچ قسمتی از مبلغ پرداختی قابل عودت نخواهد بود.
  • اطلاعات حساب بانکی

  • (توجه داشته باشید دارنده حساب وارد شده میبایست حتما خود متقاضی باشد)
  • توجه داشته باشید که در صورت تایید درخواست، واریزی های عودت در طول ماه فقط یک بار در انتهای هر ماه از سوی دپارتمان مالی انجام میگیرد.
  • نامه کتبی درخواست

  • جهت تکمیل اسناد حسابرسی مالی مرکز لطفا نامه ای به شرح زیر بنویسید، امضا کرده و عکس آن را بارگزاری نمایید.

    شرح نامه: اینجانب ___ به کد ملی ___ متقاضی دوره ___ به شهریه پرداخت شده ___ ریال درخواست انصراف و عودت شهریه خود را طبق قوانین و مقررات درج شده در موقع ثبت نام به شماره حساب شبای ___ به نام ___ را دارم. امضا - نام - تاریخ
  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png.
  • تایید شماره همراه

  • لطفا شماره تلفن همراه خود که در موقع ثبت نام دوره استفاده کرده اید را وارد نموده و سپس کد احراز هویتی که به آن شماره پیامک میشود را جهت تکمیل و تایید درخواست وارد نمایید.

    برابر بودن شماره همراه تایید شده دراین فرم درخواست انصراف با شماره همراه وارد شده در فرم ثبت نام دوره جهت تایید درخواست الزامی میباشد.